חדשות

פרופסור אילן דלאל מונה למנהל מחלקת הילדים בבית החולים "וולפסון"

פרופ' דלאל מחליף בתפקיד פרופ' עמי באלין, שפרש לגמלאות; מנהל "וולפסון": "עשה חיל בכל תחום שבו עסק עד היום - ובמיוחד ברפואה דחופה בילדים ובתחום האלרגיה בילדים"

פרופ' אילן דלאל (צילום: "וולפסון")

פרופ' אילן דלאל מונה למנהל החדש של מחלקת הילדים במרכז הרפואי "וולפסון" שבחולון. פרופ' דלאל מחליף בתפקיד את המנהל הוותיק של המחלקה, פרופסור עמי באלין, שפרש לגמלאות.

פרופ' דלאל סיים את לימודי הרפואה בהצטיינות בפקולטה לרפואה של הטכניון בחיפה. הוא התמחה ברפואת ילדים, בבית החולים "כרמל" בחיפה, והשלים התמחות באלרגיה ובאימונולוגיה קלינית בבית החולים לילדים בטורונטו, קנדה.

לאחר מכן כיהן פרופ' דלאל כמנהל מיון בילדים בוולפסון, במשך כעשור (מ-2006). פרופסור דלאל הוא עתה גם פרופסור חבר בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב. הוא כיהן כיו"ר האיגוד הישראלי לאלרגיה ואימונולוגיה קלינית בשנים 2013-2010, ועד כה פירסם כבר מעל 100 מאמרים, תקצירים ופרקים בספרי רפואה שונים. הוא מרבה להרצות על נושאי אלרגיה ואימונולוגיה קלינית בילדים בארץ ובחו"ל.

מימין: ד"ר יובל לוי, סגן מנהל ביה"ח וולפסון; ד"ר יצחק ברלוביץ, מנהל ביה"ח וולפסון; פרופ' עמי באלין, המנהל הפורש של מחלקת הילדים; פרופ' אלי סומך, מנהל אגף הילדים; פרופ' אילן דלאל, המנהל החדש של מחלקת הילדים וד"ר ציון חורי, מנהל טיפול נמרץ ילדים (צילום: "וולפסון")

מימין: ד"ר יובל לוי, סגן מנהל ביה"ח וולפסון; ד"ר יצחק ברלוביץ, מנהל ביה"ח וולפסון; פרופ' עמי באלין, המנהל הפורש של מחלקת הילדים; פרופ' אלי סומך, מנהל אגף הילדים; פרופ' אילן דלאל, המנהל החדש של מחלקת הילדים וד"ר ציון חורי, מנהל טיפול נמרץ ילדים
(צילום: "וולפסון")

מנהל "וולפסון", ד"ר יצחק ברלוביץ, בירך את פרופסור דלאל על תפקידו החדש. "הוא עשה חיל בכל תחום שבו עסק עד היום - ובמיוחד ברפואה דחופה בילדים ובתחום האלרגיה בילדים", אמר פרופ' ברלוביץ, "ואני בטוח שיוביל את מערך רפואת הילדים ב'וולפסון' להישגים נוספים, תוך תשומת לב מיוחדת לצרכי ילדים חולים בקהילה".

בית החולים נפרד מפרופסור באלין הפורש במסיבה, שבה אמר עמיתו פרופסור אלי סומך, מנהל אגף הילדים ויו"ר איגוד רופאי הילדים בישראל: "זו הפעם האחרונה שבה אגיד היום את המילים 'פרופסור עמי באלין' משום שעבור כולנו הוא עמי, איש צנוע, נעים הליכות, אכפתי תמיד, מעניק יחס חם לילדים ולהוריהם ואהוב על כל אנשי הצוות".

חבריו של פרופ' באלין בהנהלת אגף הילדים ב"וולפסון" הרבו בשבחים לפרופ' באלין. הם ציינו, כי מעבר למומחיותו ברפואת ילדים, הוא גם מומחה בהמטולוגיה בכלל ובהמטולוגיית ילדים בפרט.

פרופ' באלין, יליד הקיבוץ חניתה, הוא חובב שחייה וריצה, שגם עוסק בפיסול. הוא מצא זמן במקביל לעבודתו כרופא וחוקר כדי לכתוב שני ספרים: "החיות ירדו מהפיג'מה בלילה", שראה אור ב-2010 ו-"בריאות הילד" (1995), שבהם נתן ביטוי בחרוזים ובפרוזה לרחשי הלב של הילדים החולים שבהם טיפל.

מנהל "וולפסון", ד"ר ברלוביץ, הודה לפרופסור באלין על 28 שנות עבודתו בבית החולים ועל הובלת המחלקה להישגיה ולמוניטין שרכשה.

נושאים קשורים:  חדשות,  פרופ' אילן דלאל,  המרכז הרפואי וולפסון,  פרופ' עמי באלין,  ד"ר יצחק ברלוביץ
תגובות
15.10.2015, 19:25

ברכות לפרופ עמי באלין איש צנוע ,מסור, קראטיבי ממיסדי המקצוע של המטולוגיה נאונטלית ופדיאטרית. מורה ורופא מהשורה הראשונה ...לדורות של תלמידים .

15.10.2015, 19:27

ברכות לפרופסור דלל על המינוי.

07.03.2016, 18:42

יישר כוח לאיש הראוי לכל התשבחות !
ד"ר בר חיים