חדשות

ד"ר הדר מרחב יחזור לתפקידו ב"הדסה"; משרד הבריאות אישר לבצע מחדש השתלות

כך לפי דיווח ב"ידיעות אחרונות". לפי העיתון, מאז מינויו של יו"ר קבוע לדירקטוריון החלו מגעים במטרה להגיע להסכמה בין הצדדים, לאחר הסכסוך שפרץ לפני שלושה חודשים

ניתוח השתלה (אילוסטרציה)
לחברות הביטוח רשימות מוגבלות של מנתחים עם פריסה מוגבלת ומועדון חברים מצומצם (אילוסטרציה)

ד"ר הדר מרחב, מנהל יחידת ההשתלות במרכז הרפואי "הדסה" עין כרם הוחזר לתפקידו; כך מדווח הבוקר (יום ד') "ידיעות אחרונות".

לפני כשלושה חודשים פרץ סכסוך קשה בין הנהלת הדסה לבין צוות המשתילים הבכירים במרכז הרפואי, בעקבות החלטת ההנהלה לפטר את ד"ר מרחב. המשבר הוביל להתפטרותם של שניים מבכירי מחלקת ההשתלות - ד"ר מנדי בן חיים ופרופסור אבי ניסן.

"ההנהלה וד"ר מרחב רואים את הדברים עין בעין ואנו שמחים על המשך פעילותו במערך ההשתלות"

בנוסף, כמה השתלות שתוכננו בבית החולים לא בוצעו. משרד הבריאות אסר על הדסה לבצע השתלות - ובמשך שלושת החודשים האחרונים הן לא בוצעו בבית החולים. במקביל, ד"ר מרחב פנה לבית הדן לעבודה בתביעה להשאירו בתפקיד.

בנובמבר נפגשו כמה מבכירי הרופאים, במסגרת ניסיונות הידברות שנעשו עם הרופאים, עם מי ששימש אז כמ"מ יו"ר דירקטוריון הדסה, אבי בלשניקוב, וזה ניסה לשכנעם לשוב לעבודה בבית החולים. עם מינויו של ארז מלצר לתפקיד היו"ר הקבוע לדירקטוריון הדסה, לפי הדיווח היום בבוקר, החלו מגעים שקטים כדי ליישב מחלוקות בין ההנהלה לרופאים.

כעת, נראה כי הצדדים הגיעו להסכמה. "כחלק מתהליך בניית מערך ההשתלות מחדש התקיימו שיחות עם ד"ר מרחב ועם שאר אנשי הצוות הרפואי ויושבו המחלוקות שהיו בעבר", מסרה הנהלת "הדסה" לעיתון. "ההנהלה וד"ר מרחב רואים את הדברים עין בעין ואנו שמחים על המשך פעילותו במערך ההשתלות".

בעקבות ההסדר אישר משרד הבריאות לבית החולים לחזור ולבצע השתלות.

נושאים קשורים:  חדשות,  ד"ר הדר מרחב,  השתלות,  המרכז הרפואי "הדסה",  ארז מלצר,  "ידיעות אחרונות"
תגובות
אנונימי/ת
04.02.2015, 10:08

חכם לא נכנס למקומות שפיקח יודע לצאת מהם. חבל שהיה צריך לאבד את פרופסור ניסן ואת מנדי בן חיים, להגיע לכותרות שליליות, לאבד מוניטין ורק אז להבין שפרופסור מרחב הוא מנתח ראוי