חדשות

"מעיני הישועה": רופאים מומחים למחלות שריר מגרמניה ירצו בסדנא מיוחדת

שלושת האורחים הם פרופסור האנס הילמר גבל, ד"ר ז'וזפין ראדקה ופרופסור ד"ר ורנר שטנצל; הסדנא תתקיים בבית החולים "מעיני הישועה" ב-27 באפריל

נוירולוגי, מומחה לפרקינסון (צילום: אילוסטרציה)
מחלת פרקינסון (צילום: אילוסטרציה)

שלושה רופאים בכירים מגרמניה, מומחים בתחום הנוירו-פתולוגיה של מחלות שריר, ישתתפו בסדנא מקצועית מיוחדת שיקיים המרכז הרפואי "מעיני הישועה" ב-27 באפריל.

שלושת האורחים הם פרופסור האנס הילמר גבל, מהמחלקה לנוירו-פתולוגיה באוניברסיטה הרפואית של מיינץ ובאוניברסיטה הרפואית בברלין; ד"ר ז'וזפין ראדקה, מהמחלקה לנוירופתולוגיה בבית החולים האוניברסיטאי "שאריטה" בברלין ופרופסור ד"ר ורנר שטנצל, גם הוא מברלין.

פרופסור גבל הוא דמות ידועה בקהילה הרפואית בעולם בתחום הזה ורופאים רבים בישראל נעזרים בו כדי לטפל במקרים נבחרים. הוא מעניק את הייעוץ והסיוע בהתנדבות מזה שנים רבות, יחד עם שני עמיתיו שיגיעו לכנס.

נושא ההרצאה של פרופסור גבל יהיה: Muscular Dystrophies and congenital Myopathies; הרצאתה של ד"ר ראדקה תעסוק במקרים מעניינים ונדירים. ואילו נושא ההרצאה של פרופסור שטנצל הוא: What can morphology contribute to modern classification of idiopathic inflammatory Myopathies.

בנוסף לשלוש ההרצאות גם יוצגו מקרים בעייתיים לדיון עם האורחים בסוגיות אבחוניות.

ועדת הארגון של הסדנה כוללת את פרופסור נתן גדות (מעייני הישועה), פרופסור יורם נבו (בית החולים לילדים שניידר), פרופסור מנחם שדה (וולפסון) ופרופסור יהודה שפירא (הדסה הר הצופים).

נושאים קשורים:  חדשות,  מחלות שריר,  המרכז הרפואי וולפסון,  המרכז הרפואי "הדסה",  נוירופתולוגיה,  המרכז הרפואי "מעייני הישועה",  מרכז "שניידר" לרפואת ילדים
תגובות